2013年12月24日 星期二

黑朱古力蛋糕 Gâteau au chocolat

Gâteau au chocolat

非常簡單又非常好味的黑朱古力蛋糕(Gâteau au chocolat)。同食緊軟朱古力差不多,絕對係冧人一流之選。哈哈!


❤️材料:
1/. 黑朱古力三塊 (1塊45g)
2/. 蛋三隻
(For 15cm直徑蛋糕桶用)



注◉:黑朱古力4塊,蛋4隻
(可for 18cm直徑蛋糕桶用)
-------------------------------------

❤️做法:

1/. 蛋白蛋黃分開兩兜。

2/. 用熱水坐溶D朱古力後,加蛋黃攪拌好,備用。


3/. 蛋白用電動發蛋器打成白色忌廉狀,將個兜蛋白傾側倒轉都唔會倒下就好停手嘞!


4/.  將歩驟2同3倒埋一齊,先用發蛋器手動攪勻後,再用膠刮打直介勻。將蛋糕漿倒入15cm直徑圓形蛋糕桶內。放堡墊,櫈走空氣。(倒前請在蛋糕筒內墊牛油紙喎)


5/. 焗爐預熱170度,焗35〜40分鐘。



6/. 取出後待常溫,連蛋糕桶一同包保鮮紙,入雪櫃雪一晚。吔前先倒出蛋糕可避免失手。取出蛋糕後灑下糖粉,完成!



希望您地會鐘意啦!

追伸:以下係抹茶版!



只要改用抺茶朱古力就掂了!
冇抹茶朱古力的話,用白朱古力加抺茶粉也OK!但就唔係用綠茶(not冲茶飲果種)粉禾。

呢個食譜我喺大和網上面刮來的。雖然唔係我原創,但就very好味道。想同大家share, 快D try try啦!(^_^)

沒有留言:

張貼留言