2013年9月18日 星期三

味付卵(味付糖心蛋)

上幾篇喺度同大家分享過如何整半熟卵(糖心蛋)、今次呢個味付糖心蛋其実係佢嘅変身版、即係進階。()


如果未整倒糖心蛋嘅朋友、不妨再努力研究多幾次、一定得!失敗原因唔係自己冇天份、問題係在予毎隻蛋嘅大細有別、有時手脚慢咗30秒(半分鐘)都會令到隻蛋個芯唔夠透明。

要做日本拉麺店嗰啲味付糖心蛋首要条件就係隻半熟蛋一定要透明色。否則個味付蛋就唔夠正´益`)hihihi....

▼切開比你地睇下個芯先。拉麺裡的味付蛋首要條件,做味付出嘅半熟蛋個黃要半熟至透明狀態。流出嚟果隻。


 
▼網友Sabrina的成功例子。
 
 
▼ 網友Alice今日又成功咗喇~♪
 
嘩、唔係講笑、
真係靚到漏!!
 

多謝哂你地嘅相片提供。

♡o━━━゚(∀)゚━━━ o♡

 
如果想整4隻味付的話,冇信心嘅朋友,我見議烚5隻先,烚好後攞一隻出來切開睇下個結果是否適合,費是嘥你豉油嘛。

先睇睇材料:

 
① 半熟蛋(糖心蛋)3~5隻。
② 日本料理用酒 7湯匙
③ 味醂     4湯匙
④ 砂糖     半〜三分二茶匙
⑤ 日本萬字醤油 2.5湯匙
(以上係參考調味料分量,我覚得就啱啱好喇。不過鐘意少咸嘅朋友,請自行調節。)

●浸蛋汁做法:
1/.  先将②同③倒入煲裏煮沸、目的係将啲酒精蒸発左去。 

 
注意:切忌煲太耐,少少滾滾地,因為蒸發哂D水份就唔夠浸加咸得済架喇!

2/. 之後落④、攪到溶為止。

3/. 最後加⑤落煲裏齊齊攪。息火、灘至常温。

4/. 準備乾浄膠袋一個、碗一隻(放蛋用)。将準備好嘅半熟糖心蛋放入膠袋裏、之後注入浸蛋用嘅汁料、最後打個烈、最好唔好俾佢有空気啦。継而将呢袋蛋放入碗裏(如図)。


Tips: 先喺隻碗裏舗好膠袋、等個膠袋唔好軟奶奶、免得倒寫。

/. 放入雪櫃等半日至1日。完成!
膠袋連碗齊齊入雪櫃、目的係等佢企身啲、蛋面蛋底都完全受浸。

▼切開,上碟,得左!


▼呢堆蛋就浸左日半嘅。



嗯,好濃味! 
For送酒用or送飯食,簡直一流! 


N年前喺呢度Post過、経過数年後又再度改良´益`)hihi....
形成今日的蛋()。希望可以再研究多啲、下次可再簡単啲!


另外、味付蛋重有好多方法整架。
上星期見超市啲猪軟骨做特価、就買左兩合返屋企用嚟忟個日式猪軟骨、正到氹一声!呢個真係値得推推()

蚊完肉、等啲汁待常温後放糖心蛋、雪一日、第二日整返熱佢之前攞返啲蛋出嚟。味付蛋都可以係噉整架!係未快靚正呢?


▼之後送麵食,yeah! 


方法②
鐘意整老水嘅朋友、又可以攞啲老水汁嚟浸蛋呢!咁就変成中式老水糖心蛋囉!

鐘意煙薫嘅又得、點食都得! 

´益`)hihi....

希望各位喜歓啦!
多謝哂。 

成功後唔介意嘅朋友,影張相俾我啦,我同你地貼堂呀下!
哈哈!

沒有留言:

張貼留言