2015年3月19日 星期四

廣東話聽力測驗

講開又講,不過呢件事已經係年幾兩年前嘅事⋯( ´ 益 ` )hihi...

話說有次我地西多家冬天返香港,同我媽咪爹吔全家去飲茶。
當時煲仔飯係時節,皇帝呢D煲仔飯桶一知道即刻精靈哂!喺酒樓食住小小點心等左半粒鐘留住肚都係為左要食佢。♪(´ε` )

好喇!(^o^)
終於聽倒有個阿嬋嗌"煲仔飯"呢3個字(((o(*゚▽゚*)o))),皇帝即刻採取行動,但我爹吔又怕皇帝呢D日本人唔夠人搶,就馬上跑去阿嬋度幫皇帝睇吓有乜啱食嘞⋯⋯

跑完回來後即刻報告皇帝有乜飯;
我爹吔就好急咁用廣東話回皇上:嗱,你聽住,有

鳳爪排骨飯
豆豉排骨飯
北菇滑雞飯
窩蛋牛肉飯
排骨鳯爪飯
咸魚肉餅飯

咁你想食乜?( ´ 益 ` )hihi...

皇帝聼到R哂頭,
但我爹吔又好有耐性咁混亂地重覆以上內容,次序不分先後。

可惜我爹吔重覆左5次, 皇帝都係選擇困難症咁呆呆吓⋯⋯!!((・・?)
爹吔都開始火火地,猛叫我翻譯一下,但我又掛住同阿媽吹水冇理佢地兩個男人up乜。( ´ 益 ` )hihi...

爹:點唧?D飯比人搶哂架喇!ψ(`∇´)ψ#
皇:えっと〜〜(囧)

成枱親戚朋友又牛咁眼𥄫住皇帝,大家期待緊皇帝D廣東話如何。
煩惱左好耐嘅皇帝又唔衰得~_~;,比娃子以為佢D廣東話窄就好冇飛架嘛,最後皇帝終於回答我爹… (o_o)

皇:咁,我要鳳爪排骨飯啦唔該!(廣東話)

搞左陣,我終於回魂、阿爹同我講,
也加,你老公D廣東話聽解能力真係要操吓喇!我講D飯名講到牙血都出佢都重係魂遊四海咁。唉!D飯都差D俾人搶哂⋯⋯( ̄▽ ̄)

之後我問返食緊飯嘅皇帝、

我:做乜呀?我爹吔講得好快咩?點解咁鬼冇用架你!( ̄▽ ̄)
皇:冇呀,因為我想食有鳳爪嘅飯,但我聽倒有兩款啱心水但又唔知㨂邊款好囉。
爹:咩呀,有鳳爪得一款之麻,洗乜㨂唧。
皇:唔係禾、有鳳爪排骨飯同排骨鳳爪飯吖嘛⋯⋯!(◎_◎;)

皇帝又將我爹講過嘅內容一字不漏咁重複到我地耳仔邊。
大家諗左陣,成抬大爆笑!(爆)

皇帝佢分析比我地聽,
皇:我以爲鳳爪排骨飯同排骨鳳爪飯唔同之處,係鳳爪排骨飯D鳳爪可能會多D、排骨鳳爪飯D鳳爪可能會少D,因為前者帶頭做左主角嘛(爆)。所以我未㨂左鳳爪排骨飯囉。
(大爆)

即係咁、
原來皇帝D廣東話聽力同分析能力都有返咁上下!重當左佢係儍仔添!
真係失禮哂。(爆)




沒有留言:

張貼留言