2014年1月29日 星期三

脆脆麵包乾(方包版)

話説也加子大病左一場,病前買左一袋方包就只吔左一塊,之後就冇人郁過袋包,因為冇人服侍我家D大帝,所以冇人吔囉。
結果袋包真係掟死貓,開左口,變得又乾又硬,真係食之冇謂,棄之浪費,典缐好?

嗯!將袋方包變身。

齊來試試我個脆脆方包乾(Rusk)啦!只要你鍾意食多士的話,我想你一定喜歡。for小朋友做茶點,新年用來招呼朋友一様咁有睇頭。嘻嘻!



脆脆麵包乾(方包版)

1/. 方包 1小袋(總重量約340g)
2/. 無塩牛油 120~150g。(隨你喜歡)
3/. 砂糖  70g。或再多D都OK!

做法:

1/. 將方包砌成正方形,長方形,乜都會得。我嫌麻煩唔想洗咁多嘢就用鉸剪剪。牛油就放入微波爐丁50秒至液體狀態。未溶得哂就再丁20秒。



2/. 焗爐預熱160℃。將1放入焗爐焗30~35分鐘。(途中可將各包片反轉再焗)
注:焗完後攞出來睇下包中間位置有冇少少焾焾地,有就再焗多5至10分鐘,焗到乾身,脆為止。但切忌焗𤓓禾!



3/. 將2倒入一個乾淨透明膠袋𥚃。分數次將液體牛油倒入膠袋𥚃,用手撹至全部包粒平均沾上牛油為止。



4/. 加砂糖入3,同樣分數次,撹匀兜勻。


5/.  焗爐預熱140℃,將4入焗爐焗30分鐘。完成!




係未好簡單呢?
卜卜脆,好香口架,送西茶一齊食,最高享受。比阿女食又唔會食到一地係禾。哈哈!


其實有時可將D砌左出嚟又唔食嘢「包皮」,都可以用以上方法變身成極品架!正所謂食得唔好嘥麻,慳家之道,你我做得到。咁就唔洗嘥錢買小吃比阿仔阿女做tea啦麻!係未?(^_^)



喺度預祝各位
新年快樂,身體健康,
年年昇職,歲歲加薪!

沒有留言:

張貼留言