2013年9月13日 星期五

半熟卵(糖心蛋)

好喇好喇,見各位咁想食蛋就同分享下如何整蛋啦!

其實也加子最叻整蛋,點解?
因為我細個讀書時成日食蛋! (°_°)

噉咁多蛋,唔諗下用各種不同方法去調理,餐餐唔通齋烚or炒咩? 好悶架麻(爆)

費話唔講字,先去片!(^_-)

【材料:】
 
1/. 蛋(中size) 要常溫果隻。一樣三至四隻最理想。一隻都得,半隻唔得!(爆)
2/. 水----- 同溫泉蛋一樣,先量水量。冚過蛋面就得喇。

做法:
1/. 放蛋落水中, 量好水量。


2/. 取出生蛋放一茶匙塩。將煲水煲至大滾!

3/. 滾後,開蓋,用湯殼柔地放蛋(爆),因為呢個步驟如果蛋殻裂左就冇得玩。唔同溫泉蛋。
 

 
(Sorry今次唔記得影相,就用返上篇果幅図啦。)

4/. 放齊蛋後Set時間掣為6分鐘絕對唔可以有偏差。
(冇timer嘅朋友,手機裡面有呢個分唇嘅,自己搵下啦!)


不用冚蓋,見差不多滾瀉的話,教細D個火都OK!

5/. 六分鐘後馬上將蛋移到笊基裏,即刻用水喉水沖到佢變常溫為止。 要一路沖水一路搖,蛋與蛋之間互相撞擊,就自然會裂開。


6/. 準備食得嘅凍水一盤,在水中摵蛋殻。





7/. 蛋們上水,吔得喇! ━━━゚(∀)゚━━━!!


▼呢隻我用左大size嘅蛋,砌開裏面就係咁嘅!( ´益`)hihi....


▼呢隻係細蛋,熟DD,但都好靚仔。( ・ิω・ิ)
不過用來做味付嘅可能唔夠理想,就咁食可能會好D(*´ェ`)。


結論:中size會最fit! 

▼用來伴飯吔,即刻昇價十倍。(笑)
♡o━━━゚(∀)゚━━━ o♡
 

【注意事項】

1/.如果趕時間唔得閑癱熱D蛋的話,用40度䁔水浸一陣啦!
(因凍蛋殼受熱會爆裂) ( ´゚д゚`)

2/. 因為下個步驟會分享整萬眾期待嘅味付半熟蛋関係(笑),你地可能會覚得今次個蛋黃會太生。但想提,如果唔係呢個level, 就做唔倒味付果隻。想食熟少少嘅朋友,自己因時間上水啦。


★食蛋心得:
 
半熟蛋可伴沙律吔,又可放湯面OR通心粉各樣一齊吔又得! (*´ェ`)
放湯麺食嘅朋友,隻蛋唔洗砌開,原隻上,因為怕漏得太多餡。
見議食蛋時用羹食,先咬一口,再加D湯倒入蛋黃裏面一齊吔,頂! 諗起都肚餓。(爆)。

呢個食譜可能同N年前post過嘅有D唔同,方法有好多種,每年都會改良D,希望可越來越精簡。

~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~ ~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~


 
◎豆知識:
 
1/
.問:煲水烚蛋時何解要落塩?
答: 因為會易揻殻D ! 
(想知詳細解說就要請主修物理系嘅皇帝同大家分析)(爆)

2/.
問:點解要在水中去殻?
答:有水沖入蛋殼裏,殻同肉就會有空quick, 就會痴得冇咁実,而且去蛋殻速度極快靚正! 摵出來嘅蛋又唔會比指甲桔到凹凹凸凸。 
最後將盤蛋殻水倒落笊基,掉! 蛋殻又唔會四圍彈,醒耶!


⚪昔日回顧:(可skip) (*´ェ`)

其實以前嫁左來大和,每日在家R爛腳無事幹,未得閒開電視睇下日版"褲裡生滋"呀(爆),去書局打下書釘,再唔係就上網揾料找食譜咁囉。

不過上網睇,見D人好很勁,但又唔係個個都鍾意同人分享禾,就算知都唔會話你知,齋放相,証明自己識整or如何勁就算! 或者將個食譜寫到簡單複雑化。

唉! 其實可能人地唔係唔想寫嘅,只係怕寫完後比人話認屎認屁扮原創,其實抄人地D料。  
(無錯! 我擺明喺度玩緊單打架喇,點唧?!)哈哈哈

參考係人都會,但我會親自試完後再改良,之後先同人分享。唔分享,大家未唔會進步囉? 做人點可以咁自私呢? 嘻嘻( ´益`)hihi....

想當年,可憐的我除左可以問自己阿媽同財神,重可以問邊個呢? 未唯有自己左試右試,狂做実験囉。(係皇帝慘D啫)(囧)
 

係呀,我係咁死固執架喇(~_~;),
煮一碗公仔面我都要執到最樣好先上枱比人食。目的唔係只為影相(爆), 而係見倒食果個,未食先開心!♥

 

祝各位成功。♥ ~(´₃`)






沒有留言:

張貼留言