2015年2月26日 星期四

人際關係科(上)

先講返上次娃子被先生選中上台幫手為同学伴奏一事、
最後表演成功咗喇!

🔽 ご褒美。(獎勵)


唔物以罕為貴,好睇少呢包麥精呀,
要好well done 先有㗎(爆)。

娃娃話雖然當時有少少緊張,最後只係彈錯左少少,不過都算成功、
但係有様嘢令佢比較介懐…

唔知大家重記唔記得之前娃子有幾位非常要好嘅朋友、
簡稱S,M,L呢3個朋友呢?(爆)
記得之前講過M小朋友係是非精,寫哂紙仔叫所有同學仔唔好睬L小朋友,
但後來經先生插手後, 件事叫做解決左半年。
最近,
又輪到L小朋友行為有異常。

至M比各同學知佢係是非精之後,M小朋友已經做人低調左好多, 
而L就開始暗地裏反擊。

有次L主動要求同娃子,重有S小朋友一斉玩交換日記, 
anyway friend 到一條底褲3份著嗰隻,娃娃有時又會整吓橡筋手繩比S同L,
希望大家好朋友可以齊齊扮靚,點知L無啦啦同娃子講,
 "呢D咁簡單嘅款係人都識織啦!"

娃娃噩然左!(囧)

隔日, 
L小朋友真係帶左條自己織嘅手繩嚟向娃子同S小朋友show off! 
當然梗係for自家用only啦!

我同娃娃講,
算啦!冇咩嘅。大家有競爭先有進步架嘛。
(不過我就覺得開始要小心L)

本来娃子冇乜嘢、覚得L小朋友好西利、鋼琴又叻,寫字又靚,校內成績又好。
(全部係真心讃)
但後來L小朋友變本加厲,變得愈來愈有問題。😔 

一月底,娃娃被先生選中幫全級同學木童笛伴奏、限期係一星期內要練習好、
因為要喺觀課日表演😱。

但L同娃娃講話:
"本來我都想試吓伴奏嘅,可惜我太多嘢學,
又覺得先生好無聊, 算啦!呢D嘢都係留返比你(娃娃)做啦。"

娃娃聽完好唔開心。😔
想為自己4年甲組班增光,但又唔想得罪L, 
全班同學係咁請求娃娃幫手, 但又對L非常介懷。
不過最後娃子諗左陣, 答應左先生, 全班同學馬上拍手。而L就還娃子一個鋭利眼神。
然後,娃子心底內暗地裏下起雨來.... 🍂☔️

每次彩排完後, 每位同學都會同娃子講辛苦哂or各様⋯⋯ 
但身為最要嘅朋友L, 居然無啦啦走埋娃娃身邊, 
之後同佢講左句"你扮完勁未呀?" 
😱

娃娃覺得L好有問題,最初以為係玩吓講吓笑,
但彩排多幾次後都係咁, 重四圍同其他同學講
"嗱嗱嗱… 又嚟認屎認屁喇佢。"
😑😑😑😑😑😑😑😑😑


到左觀課表演日,L小朋友媽媽都在場,
但因為我同佢坐得太遠,所以大家冇打招呼。
表演完大家小朋友都返返自己課室,
個個對自己表演都好滿足。又攬住娃娃大聲歡呼,
之後L小朋友又好似恢復正常咁,
又讃哂娃子弾得好好!可以替我地班攞彩.... etc.😋

一天光哂喇😌
一心諗住以為可以同L友好返啦, 點知⋯

翌日,
L又發癲PMS。繼續事事搵位駁咀⋯⋯
唉⋯😔
(PMS: 月経前症候群)
(爆)

前日,大型表演項目, 全級唱歌比六年級畢業生聽,
完事後,各同學又係咁大讃娃子勁!因為首歌真係只有先生先彈倒,
但娃娃居然成功左。其他本來同級但唔認識娃子嘅同學, 
都係因為今次而知道娃子存在。其實娃子本身都好大壓力,幾晚冇乜好瞓⋯⋯
不過娃子話, 為左我地4年級全級同學, 我會盡力💪。

到表演完,落台前,有幾個同學仔都同娃子打眼色讃好!
但當娃子笊向L小朋友時,居然比L怒啤!👀

娃娃個心酸透了⋯⋯☔️
真係想喊。不過都要繼續堅持鞠埋躬行埋禮。

回到課室,小息,午膳,體育堂⋯⋯
娃子都想盡辦法逗L講嘢傾計,不過L一樣冇理娃子。
L好似食左火藥咁,冇人敢同佢玩,全日long face! 
但到最後可能太悶,放學前先係咁依睬返娃娃。

唉⋯ 
一句到尾,小學雞!😑

不過你又唔好睇小大和D小學雞禾,
因為佢地嘅欺淩事件係全球之冠!👿

我同娃娃講,L小朋友已經唔再係當初嘅good girl了。
(傳統大和八婆是非妒忌心嘅幼苗已經開始萌芽。)
以後一定要小心L、只可以同佢嘻嘻哈哈好喇… 因為媽咪費是你傷心。
本日記就求其寫龜龜D嘢啦!唔好寫自己練琴辛苦喇,
若然佢真係當你係朋友,就唔應該話你"自慢"啦⋯

娃娃感到可惜&無奈⋯⋯
但呢個只係人際關係残酷嘅第一課、
係人都會經歷。

呢個世界上, 有鐘意你嘅人、亦有唔鐘意你嘅人。
你控制唔倒人地思想, 人地唔鐘意你都唔好太勉強屈就自己討好人地喇、
反正呢個世界重有好多小朋友等緊你同佢地交心架!

即係話,
唔好因為一夥樹而放棄整個森林咁解囖。

不過有様值得讃嘅係.... 

娃子揀啱傾訴對象!(佢阿媽我)😌


至於L小朋友最近嘅異常行為成因,
由於太長,下回分解。嘻嘻!😎

待続…。



沒有留言:

張貼留言