2015年2月27日 星期五

人際関係科(下)

上集講到L小朋友突然反転豬肚就係屎…
令不嬲重感情嘅娃子唔知点算好。

L小朋友其実係一個幾内向嘅人。由小一開始就冇乜朋友。
只有娃子同S小朋友先肯彩佢、而且重幾情緒化。
即係話、宜家雖然天晴、但転個頭就行雷。

因為L家庭環境比一般人唔同。老豆職業非常勁秋、
不過人地私隠野費事講喇。只可以透露係勁過医生、律師咁啦!

家族有一座山、屋企4、5千呎,  花園大到睇唔倒盡頭(爆)。
由佢屋企個閘口(揸車)去到停車場都要2、3分鐘。 
再由停車場(on foot)去佢屋企門口又要2、3分鐘、大到有啲方便(爆)。
総言之、千金小姐之家!

講完家底、講佢阿媽。
( ´ 益 ` )hihi...

佢阿媽最初喺L讀小1時一知道自己個女喺新学校識得新朋友”娃子”、
就即刻想識埋佢阿媽”我”、之後本来大家阿媽互不相識、
但又為咗想知自己個女有冇交錯朋友、所以都特登約我去佢屋企坐。
目的当然梗係想査吓(我)家宅各様咁啦!唉…。
又此証明佢阿媽都係個幾緊張同敏感嘅人。

不過呢、太緊張有得未必係件好事。
雖然我認我管娃子都好厳、但原来一山還有一山高囉( ̄▽ ̄)


記得上年春夏天咁上下、突然収到L媽嘅SMS、
話L有個鋼琴發表会快到、好担心個女彈得唔好、
問我可否幫忙比啲意見佢個女喎… 之後又希望可以聴吓娃子啲琴技、
参考吓… 。

嘩!
佢咁要求、即係話不請自来、
一定要嚟龍屋参観啦?!(囧)

人地住慣大豪宅、我地呢啲猫毛又多塵又大嘅豆腐潤、
会唔会整汚糟人対襪呢?(爆)

一就収倒call後即刻将屋企裏面啲雑物全部用3分鐘時間掟哂入大櫃(爆)。
之後用紙拖板狂掃成間屋(因為無声)、猫要入籠!
皇帝就即刻搵返條褲着(爆)。

攪完間屋之後佢就啱啱好撳門鐘喇!(◎_◎;)

BUT、
我個様未執頭未吹&做緊四眼龜。珠鏈又未掛上身(爆)

算啦!
人地聴娃子同皇帝意見啫。(爆)

聴完娃子彈琴後、L媽即刻當住阿女面前話、

”唉!真係完全唔同感覚。
可能我真係唔識音樂啦、娃子真係彈得好好、
如果我個女有娃子一半咁叻就唔洗煩啦…”

L : .........   (様子有啲灰)

之後佢阿媽即刻叫L彈比我地聴、睇吓有邊度要改善。
講真吖、
真係硬咗啲。不過見L真係好聴話、一講即明又即刻改返好、
好聴話、又好精霊。呢個小朋友真係易教(⌒▽⌒)


半年後、
娃子同L、S、M三人一斉玩交換日記。
内容当然係只有佢地3個先可以睇啦!
不過娃子又肯比我睇吓佢地写乜喎、咁你比得我睇我梗係睇啦(爆)、
做阿媽有邊個唔八掛至得假!?(爆)( ´ 益 ` )hihi...



喺L小朋友一則日記裏面、我八倒佢講話;
〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜
” 最近我好唔開心。無論我幾努力做任何事、
媽咪都覚得我唔盡力, 又話我做得唔夠娃子好。
究竟媽咪幾時先肯賛我呀?好攰喇。”
〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜

各成員回答:
S:你做乜都咁好、我地知道就得啦。
M:唔好理媽咪話乜喇、総之你見倒我地就可以開心一斉玩!
娃:加油呀、有我地支持你、唔好唔好開心。☺︎

睇完啲小学雞回牛言真係好攪鬼(爆)

当然我睇完只会点個頭話佢地回得好咁啦、
冇話鬼佢地低B!一陣唔再比我八未奶野囉?(爆)




事後、其実我都有分析過覚得宜家L行為有変、
以娃子為敵、原因全部係因為。。。。。。。。


佢阿媽!


L小朋友想要乜就有乜。想去外國旅行佢阿媽可以即刻同佢起程!
想学乜即刻比佢学、但唯独是得唔倒阿媽嘅賛美。



真係真係講到牙血都出。。。
先自声明、我唔係育児専家、但真係好想講…

① 唔好搵人地個小朋友同自己阿仔女比較!
② 要比就同昨日嘅阿仔阿女比。
③ 做衰咗要話、但做得好時一定要賛、
④ 唔好係又賛唔係又賛。否則唔吃香(笑)。

身教好重要、特別係女仔、
阿媽係八婆是非精、個女都会覚学足。因為唔学你学邊個?



唉、
点解大和咁多欺凌呢?
你睇我條村啲老母有幾西就知啦!
不過当然又唔係100%係咁嘅。

所以呢、欺凌文化冇得救㗎喇。

我明白毎個家庭都有佢地自己規則、L小朋友媽咪比較厳、
所以L小朋友受圧力太大、諗錯咗方法囉。
其実佢都好可憐、希望有朝一日佢阿媽醒覚啦…

上星期, 坐喺隔離嘅L又發癲!
因為先生之前講過如果全班乖同聽話,
唔作反,喺掉位日先生就會按全班志願,
安排女同女坐,男同男坐。個個聽倒即刻勁開心,扮哂乖巧。

點知掉位前小息時有個同學曳,喺課室裏面玩波,掉倒D台櫈。
到小息完,上堂喇!
先生宣布掉位之際,L即刻舉手向先生報寸!

先生馬上審犯,但各同學梗係時運高啦。
L唔憤氣,係咁狂敲娃子要佢一齊澄清&做證人。

娃子見四面楚歌,隔離又瘋狗症,喺唔知企邊邊之際,
選擇唔出聲,齋望住先生,扮唔知。

因為冇證據嘅関係,結果先生就繼續掉位,
而事後L就受盡各方指責,L繼續暗寸娃子冇雷(囧)
咁究竟L之後喺班內嘅命運如何呢?(囧)


手背係肉,手掌又係肉。唉…


唔係話我教壞娃子要做長頭草呀,而係首先要知L平時點對自己嘛!
做人係要有情有義,但義氣呢樣嘢都要睇情況嘅。

今次我撐娃子呀(爆)。唔知大家又點睇了?( ´ 益 ` )hihi...




終わり。


沒有留言:

張貼留言