2015年3月3日 星期二

ひな祭り2015


3月3日、大和嘅女児節(雛祭り)
記得兩年前嘅雛祭り、因為懶嘅関係(爆)、最初冇打算擺個お雛様(日本人形)出嚟、
點知臨雛祭り前一日奶奶打電話嚟搵娃子、問佢個人形卡唔卡嘩児?( ´ 益 ` )hihi...

娃子答奶奶;
”冇呀,今年冇擺公仔出嚟禾,其實お雛様都唔卡嘩児嘅。”

奶奶:吓?!(◎_◎;) 點解唔攞呀?點解唔卡嘩兒呀?你咁講雛様会唔開心㗎!
娃子:我覚得お雛様啲様好恐怖( ̄〜 ̄)、好得人驚。我啲同学話呀、
其実お雛様係有生命、佢地啲頭髪毎年会自己生長㗎。(驚)
奶奶:你有冇度過お雛様啲頭髪係未真係有長到先?
娃子:  唉、我根本冇勇気行埋去睇清楚囉。
(爆)

奶奶馬上把娃子鬧爆咗…
(十級怒)
之後我同皇帝都一同受挿!重要即刻喇喇声三更半夜巣返個お雛様出嚟、
擺陣、影相附當年日暦、再写メール(付図片SMS)比佢做証明…

咁可想而知啲上一輩対呢個節日幾咁重視呢。
(囧)(囧)(囧)


好喇好喇、
今年我地真係有放㗎、不過放兩層。上層人形,下層貓釘(爆)。
唔信你睇吓啦(笑)。



因為皇帝最近晩晩冇11點都唔返屋企嘅関係、

喺前一晩, 廿四孝老豆巳経整定個”桜餅-道明寺”比娃子FOR女児節之用喇。

↓ 下面呢盤係道明寺(糯米)、浸緊暖暖糖水半小時、備用。


問:道明寺點解唔直接叫糯米呢?
答:道明寺同一般糯米不同之處、就係個製法唔同。
道明寺嘅糯米就係先将一般糯米蒸熟、染色、熟左之後再封乾、淆碎佢成粗粒、
咁先叫做道明寺。整桜餅時就再將佢蒸返熟還原返…

所以食起上嚟同一般嘅糯米有啲唔同。冇咁爛,質地比一般嘅有啲咬口、延身少少!
( ´ 益 ` )hihi...

↓ 浸完、蒸緊(30分鐘)。


蒸完後取出、嘆凍少少。
呢個道明寺由頭至尾都係皇帝做嘅。我就負責睇同食!
( ´ 益 ` )hihi...

↓ 多多包咸!


↓ 桜花葉。
注:買現成嘅、not自己摘。(爆)

買時係用塩腌住咗嘅、用時就浸返淡佢。


但今次呢包桜花葉老左(硬啲)&大塊左少少、

↓ 包完個紅豆饀之後包葉。


因為巳経差不多2:00am嘅関係、
包到冇乜心機(爆)。翌日又要返工、皇帝都好辛苦㗎。。。


D葉真係太大塊,有啲衣不稱身(囧)

奶茶怕我大懵唔記得幾時係雛祭り、又嚟提提我喇!真係細心。
( ´ 益 ` )hihi...


買完餸、回家準備晩餐。
呢個桜花型嘅腸仔係未好靚呢?我同啲師奶死鬥爛鬥先搶倒返嚟㗎!
有咗佢一碟普通嘅爛鬼腸仔即刻昇価十倍。( ´ 益 ` )hihi...
(笑)


切咗出嚟係咁嘅。卡嘩児嘅呢!(❤︎。❤︎)〜♪


↓整緊波菜蛋批。
 跟龜龜学師、搓麺粉!(笑)  先做咗個批底。


↓ 預熱180度焗25分鐘、得左。❤︎


↓ 因為個皮有啲乗咗出嚟、所以求其用佢嚟做咗個芝士餅条喇。
好好味架!送紅酒一流( ´ 益 ` )hihi...


↓ 又係啲屎忽鬼野。
一個魚蛋只要加少々工夫、即刻可以売貴少々。又係握人技両囉…
不過買果個(消費者)又好樂意喎(笑)!


↓ 波菜蛋批焗好咗喇!呢個料理材料唔係貴、但做出嚟嘅効果真係好大体。
次次派対必備。(⌒▽⌒)


↓ 奶奶寄給我的魚糧。(爆) 
講笑、佢叫做お麩。質地其実同魚糧差唔多(笑)、
其実係放湯用嘅。 味噌汁又得、澄まし汁又得。
至於點用?浸水後揸乾少々、之後放落煲湯裏麺滾兩嘢、食得㗎喇!(笑)


↓ 成個晩餐完成喇!


↓ 散し寿司。因為最近花粉症好勁、唔食得海鮮。所以唔用蝦蟹,
改用蟹柳(爆)。
(海鮮呢様野、戒食唔戒講)(爆)


↓ 桜花型腸仔変身!YEAH ♪ 
 

↓ 澄まし汁。(鰹魚清湯)


↓  いただきま〜す(^O^)(o^^o)
 

↓ 雖然皇帝未返、但我地食先喇。ごめんね!
(^_^;)


↓ DADA做嘅桜餅〜道明寺。


咸咸地、甜甜地... 
我媽子最愛。(⌒▽⌒)❤︎

↓ 嚟!龜龜。 
快啲同娃娃姐姐影張相比媽咪交貨先! 


唔得呀!
因為我地啲人類食哂飯、但龜龜未開餐。(爆)
sorry sorry ! 


↓ 喂猫先(爆)。不過佢都幾咀彫!
次次都要問吓佢食肉定海鮮㗎。(爆)

 
龜龜、你cher到頭都禿喇!cher完未呀?(爆)


↓  嗱!
最後撻落地狂典呢個鯉魚翻身動作就代表拍板㗎喇!(爆) 


↓ 龜:唉!做咗咁多吓動作先有得食、真係未食先做夠本... 
搵笨拙嘅!


祝各天下女兒女児節快楽!
ヾ(@⌒ー⌒@)ノ

追伸:太耐冇打blog, 要用好耐時間先打得出D字。因為我唔係用中文輸入法,只用日文漢字拼、所以成日唔覺意打錯字。打完又要check無數次,一篇blog真係得來不易耶⋯ 

歡迎留言到我專頁。( ´ 益 ` )hihi...

沒有留言:

張貼留言