2013年10月15日 星期二

亀亀牛一

 
上星期五係亀亀3歳牛一
唔講唔知、原來我同娃子、亀亀、三個都係天秤座喎、哈哈!
 
星期五下午時間、亀亀個Friend就即刻嚟搵亀亀、
唔知係未嚟同佢講生日快楽呢呵?(爆)
( ´益`)hihi....
 
 
拿、你地成日問我亀亀點様隔住度玻璃同佢啲Friend溝通呢?
以下就係俾我捕捉倒嘅宝貴鏡頭、你地自己研究吓喇。
( ´益`)hihi....
 
 




 
注:亀亀真係成日坐喺窓前等佢啲Friend架!
 
▼ 之後佢地兩個左望右望左好耐、亀亀久唔久又叫吓噉。對方又Meow吓
佢兩野、不過到而家我都係唔知佢地講乜!?辞典又冇得解。。。
 
所以我估佢地啲內容応該係咁上下掛。。。(爆)




 
佢個Friend又真係差唔多日日嚟搵佢喎。
 
但我就成日睇唔倒佢個Friend有奶枝定係有袋袋。。。
所以到而家都係唔知佢係公定乸。。。(囧)




(爆)
 
佢個Friend同我好地好熟架喇、
所以我地點影佢佢都冇咩反応。、。。慣左?!
 
問: 點解我地唔餵佢?
答: 因為我地条村唔俾餵猫。 餵親好大件事!你都知我地呢度八婆多架啦。。。
 
~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~
 
 
 
 
講吓亀亀啲平常事先。( ´益`)hihi....
 
話説以前娃子BB嗰時、
不論我痾屎定痾尿、對厠所門一定唔可以閂冚。
一閂冚娃子搵唔倒我OR睇唔倒我就會喊到發癲、
How門打門各様、乜都齊、、、 
 
所以做咗人地阿媽係絶対冇私人時間可言。
(包括你去厠所嘅時候)
 
好喇、娃子而家大個女、諗住可以甩難啦!?
原來又唔係、
 
而家輪到細嗰隻。。。
呢隻重離譜、叫喊不特只、重要爪!爪你度門、爪到Gwet Gwet声、
花哂(☄ฺ◣д◢)☄  
 
唉、間屋住左5年都唔夠呀猫大姐、
除非我發咗達中咗六合彩、否則我會喺度住到老架喇。
你唔好咁對佢呀。。。( ´゚д゚`)
 
拿、即係噉、
要開条喇仔俾佢、鐘意就俾佢昅吓你、
再唔係就成隻走入嚟陪你辦大事。(爆) 都唔錯吖!?
唔洗齋打機咁悶吖麻! 哈哈哈
 
 
▼ 我地最近買左塊比較長毛少少嘅地Jean、
因為快冬天喇、整張暖少少嘅會C服啲( ´益`)hihi....

但亀亀好驚佢、次次行過呢塊野都好似行地雷陣噉、以最短猫歩走完佢。
今次佢自己ON猫猫噉将条猫發掉咗入個「地雷陣」裏面、
真係様衰、做猫做到你咁唉!  你睇佢幾呢Hea!?
(爆)


▼ 好辛苦先R返条猫發出嚟、
之後就坐係玄関門前Hea住等皇帝返嚟。
 
 
個肚有點大。。。
(爆)
 
▼ 等倒喇。。。。嗲到嘔(*´ェ`) 
 
IF所有女児都係父親嘅前世情人、噉皇帝前世就有兩個情人??
哈哈哈哈哈~


▼ 話明亀亀生日、我地就梗係要特別為佢開個生日PARTY啦。
先嚟準備個靚靚缶頭先。(其実日日都有缶頭架啦?冇咩特別喎)
 
 
 
▼ 因為猫唔食得忌簾嘅関係(爆)、所以用手搣啲魚乾、放喺啲缶頭魚肉上面、
做装飾、扮忌簾又好點都好啦、冇噉DRY吖嘛。( ´益`)hihi.... (爆)


▼ 再挿枝蝋燭俾亀亀!
拿、三歳喇、大個女喇。(爆)


 
▼ 咦?有猫改咗姓。。。 佐藤、名;右藤。
極度唔耐煩咁喎(爆)



好喇好喇、姓乜都好、一陣先諗。而家最緊要係開餐。
你地班粉人攪噉耐、幾時先俾我食得呀?


▼ 唔好眼仔碌碌只顧住望cake喇(爆)、快啲嚟許個願望先啦(爆)


你地可能會問、猫點識吹蝋燭呢?
唔怕!皇帝會代労(爆)。

但好好笑、喺娃子拍手掌同皇帝吹蝋燭嗰一刻、
亀亀突然嚇親、喺叫左一野之後重大大口気地faaaaaaat咗一野!
(爆) 
有片為証、去片!
(留意最後嗰度。)

 
 
最後、重緊張到撐行張台、
真係嚇鬼死猫咩!?(爆)
 

▼ 唉、終予有得食喇。。。。 
 
亀: 生日party搵BEN CHAN嘅!
 

可能你地會話pet生日攪生日會好鬼無謂。
 
但其実你地諗吓、一隻猫、一隻狗、真係冇幾多個10年。
所以要好好珍惜毎一年同佢地共渡嘅好日子呀(*´ェ`)
 
▼下図。。。
右;上年嘅亀亀、
左;今年嘅亀亀。
 
今年好似老成左少少、
大隻咗?栄養左??
( ´゚д゚`)

沒有留言:

張貼留言