2013年10月7日 星期一

Porcini Risotto (牛肝菌意大利飯)

上星期五係我也加子牛一,
可惜平日皇帝又倒牌要加班,娃子又要做功課各樣,做人要互相體諒架麻,咁慶生就延至翌日吧。

不過星期五呢晚冇奶油食黃蘿蔔漬物送假?咁就唯有煮餐自己鐘意食嘅嘢氹下自己開心啦!

也加子愛吃菇類,愛滑子茹,雞肶菇,松茸(爆),重有porcini(牛肝菌)。唔知中文有冇譯錯!
呢隻菇係極品,愛佢夠香,濃郁,夠甘,行過見倒有嘅買來試下啦!

今次我用左佢來做意大利飯,本來想做意粉,但因為唔知皇帝何時回家,等到佢返來D意粉都変哂回頭麵(爆),成𠾍嘔嘢咁就失真啦!?Risotto凍左丁返熱都OK嘛!就拍板整佢啦!

以下東西我係上網搵的。宗合三,四個食𧪽,參考最好部分再加少少自己意見而寫成的。比起一般cheap cheap餐廳來說,我覺得呢正得多(失禮),所以決定攞上來同大家分享吧。



材料:
Porcini乾(牛肝菌) 15g
②温水  150
③洋葱  1/4
④高湯  600cc
⑤白米  1麦(200cc)不用洗。
⑥牛奶or鮮忌簾  30cc
⑦白酒  30
⑧蒜粉 適量

調味料:
①鹽     2小執
②黒胡椒   適量
③無鹽牛油 10~20g
④芝士粉   適量

做法:
① 将材料①用水喉水洗浄、之後放落温水裏浸1小時。


② 洋葱切粒。

③ 将浸左菇嘅水用厨房紙隔咋、倒落煲中再加高湯、略煲、備用。


④ Porcini菇切粒。

⑤ Olive oil炒洋葱粒、見透明後落白米、再落Porcini菇、同様啲米変透明後、加白酒、待酒精蒸発咗後、加高湯。(冚過米面少少)



⑥ 湯滾後轉細至中火,半冚蓋。久唔久昅下佢。見少咗水、再用個湯殻畢一羹、倒啲上米面。



⑦ 以上Step重覆做到啲米変飯、參考時間,大約用17至20分鐘。途中盡量唔好行開唔好郁佢唔好攪。就算要郁的話、係噉以揺吓佢好喇。因為費是鑊飯変咗Pet嘔野。起左膠唔好食。(最後3分鐘左右可開蓋煮至收水)

⑧ 最後Saa蒜粉、牛油、鮮忌廉,芝士粉,鹽兩小執、黒胡椒、軽軽攪勻。再試味,唔夠就再加少少鹽,分量就自己喜好啦。(見議每次用手乸小小)


上碟後可再加少少芝士粉同鬼佬芫茜,食得!♪(´ε` )

✳︎Tips: 
1/.牛油最後先落,一開波就用牛油炒,好滯同油膩(個人意見)。放在最後落,牛油香味唔會走哂之余,分量又唔洗太多,用來吊味夠喇,咁碟飯先會冇咁俗氣。

2/. Olive oil我會用呢隻!porcini嘅olive oil, 開蓋聞一聞,未食先醒神。

3/. 因為怕肥又要食,我就落一半牛奶,一半鮮忌廉。鮮忌廉落15cc, 冇奶油特登走去買一大盒返來咁嘥啫,所以我就去嘆咖啡時tark多一個.............▼

嗱,唔好話我cheap, 
慳家啫!(爆)

下面呢個係porcini(牛肝菌)嘅實物相,網上面ul落來的。

好鬼cute!
似唔似孖寶兄弟果D毒菇呢?haha

搵唔倒佢的話,用磨菇都OK,但冇咁香,好過冇啦。

因為磨菇唔洗浸嘅關係,
高湯就要增量,用750cc!

除左個risotto, 財神奶奶又寄左啲意大利直接到步嘅急凍pizza比我開party. 因為大家都係主婦,生日都要自己煮好冇陰公架麻,送錢又送pizza, 我呢個奶奶真係唔話得!(^-^)



又軟熟又多汁,真係好鬼正!

我的Risotto, 下次用來招呼D大和太太佢地都夠撐呀!嘻嘻....


雖然唔係pro, 但味道真係得。
大家都不妨擇個日來試試啦!


沒有留言:

張貼留言