2013年9月26日 星期四

白汁明太子焗薯蓉


(*´ェ`) hehe…
 
尋晚煮完兩個餸覚得dry dry地、之後就想整多味伴菜吔啦、
喺雪櫃裏面求其搵倒個薯仔、腸仔各様、
就決定用呢啲乗余物資、求其諗咗味餸出嚟。
 
做法簡単、前後兩三吓手脚都唔洗3個字就夠掂喇!
 
整完焗完上台、皇帝同娃子見倒重鬼咁歓喜!
皇帝知我最近巳進入趕稿状態、忙到爆、
就叫我啲料理一切従簡唔洗咁認真(笑)(甜)
 
 
講真呢味野、
個様真係握得倒人架(爆)。
 
唔講唔知以為你整得好辛水辛汗嗰隻、
其実求恋其到爆!
 
拿、不論你係未処予求恋期都好、
用嚟招呼朋友or自己一条友吔都一様咁啱架。
 
去片!
( ´益`)hihi....
 
~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~
 
 
◎ 材料: 
 
① 薯仔…………1個(細嘅)
② 鮮奶…………200ml
③ 牛油…………15g
④    低筋麵粉⋯⋯1湯匙(15cc)
⑤ 腸仔...…...……2条(用嚟做八爪魚嗰隻、細Size)
⑥ 糯米粒…...…適量
(搵唔倒的話可用pizza芝士代替)
⑦ 明太子醤……一個
(冇的話成條明太子上,用羹壓出魚春)
⑧ 面包糠(乾身果隻)………適量 
⑨    芝士粉..........少少
 
◎ 調味料: 
 
鹽、黒胡椒………適量。

做法:

①薯仔去皮切薄片(5mm)、平舖放在碟上(for oven用嘅碟),再灑下少少塩同胡椒粉。
[注意:鐘意食薯蓉嘅朋友可將以上步驟做完後可在薯仔面上噴少少水,原碟蓋上保鮮紙,再放入微波爐丁4至5分鐘,取出,壓爛。]

② 腸仔砌片,鋪在①上。

③ 灑下糯米粒,加少少芝士粉,最後吱D明太子醬上去(如圖下所示)
 


④ 將牛油丁溶後,加低筋麵粉1湯匙(15cc),用匙羹撹成糊狀。

⑤ 鮮奶倒入煲裏(細煲為最佳),落④,撹匀後開中火,見煮到開始杰杰地後,再轉慢火,加少少塩(用手揸一執果隻),熄火。

⑥ 將以上白汁倒在③上。在加少少明太子醬,灑上麵包糠。(如圖下所示)


⑦ 焗爐預熱好後放入去焗到個面有微微地金黃就完成喇!


因為我果個焗爐係全自動嘅關係,所以唔知用幾多度(爆)。以我經驗,一般來說,180至200度焗10分鐘都OK。因為我唔鐘意太乾&爖。(焗爐火力有別,只供參考。)

⑧ 取出,加少少鬼佬芫莤,灑上紫菜碎,撹掂!




▼ 呢隻就係我用嘅明太子醬喇!for 2人前。其實係本來用嚟落意粉食嘅,不過経我動動腦筋後又多一個食法喇。哈哈!


▼ 拿,有哂紫菜喺𥚃面,個醬一個for1人分量嘅。


我知市面上有D明太子蛋黃醬賣,但我唔見議用佢,因為蛋黃醬係用油整,用佢嘅話成碟嘢就會好油利,唔多好味。

▼ 糯米粒。我整雞球時成日加少少落去撚,好正!不過重有好多用途,鐘意糯米嘅朋友不妨入貨啦!
如果搵唔倒糯米粒嘅話,可用pizza芝士代替,一様好味!


▼ 因為怕肥但又要食,所以我用左隻低脂奶。呢隻低脂奶好好味!唔同一般果D師姑尿咁淡而無味,值得一推!♪(´ε` )


▼ 好了,又繼續返回我個巢穴裏趕稿喇!
趕稿我慣左一定要卸哂妝,因為皮膚唔好、所以⋯


This is a ⋯
素顔四眼超全面睇!
唔洗點撹都夠嚇鬼。(爛)

 
VIDEO testing:


沒有留言:

張貼留言