2013年9月17日 星期二

2013年小提琴演奏會

今日早上10時、
我地出發到佐野(Sano出席娃子同皇帝嘅小提琴演奏會。
 
但由予有台風関係、唔知會唔會取消喎、辰噉早又要整弁当各様、真係呢噉Hea
 
相片係下午3,4點時上網影落嚟嘅。
只FOR参考用。個風真係打到嚟架( ̄ロ ̄lll)
如果喺香港的話、9号波倒啦?!
 
 
等到最後關頭、家長會有人sendSMS嚟話雨天決行。
 
好!就即刻計時喇()。訓練有数嘅我地、連変身加整弁当、再加多個早餐全餐、3人在一個鐘頭内完成出發。
 
▼ 我們的cheap cheap跳歩pilaf rice飯団。
啲飯係尋晚Set咗時間制今朝要煲好嘅。
真係慳返唔少工夫架。( ´益`)hihi....
 
 
(飯団裏面的餡是金平煮)
又日又西,真係唔知自已想點。 
哈哈!
 
因為唔係正宗嘅関係、所以冇諗住分享喇。。。
 
~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~
 
 

皇帝慣左鐘意趕我呢啲要予早一年做野嘅人、
整整吓都局住要跟住佢地啲歩佛。可憐…


 
呢個就係我地今朝嘅早餐嘞!

 
▼ 自家製極品日式猪軟骨加味付糖心蛋。( ´益`)hihi....
 


 
大家估唔估呢個係咩麺呢?
我喺香港入架、
勁正喎( ´益`)hihi....

(呢個味付糖心蛋日式猪軟骨留返下次先同大家分享。)


本来諗住send幅相俾二魔睇吓引吓佢順便問佢食左早餐未、點知眼屎(not屎眼)未抹乾浄、send錯咗俾第二個朋友,勁Law爆。(大爆)

一早就send隻蛋去人地度show off, 
重要佢九唔搭八曉答我禾!(爆)
睇埋個名先知瀨左嘢! 

唉,呢位朋友真係脾氣好!(爆) 


 
拿!不過我相信你地在坐毎位朋友都応該試過呢個経験、
所以唔応該笑人嘅()
 
 ( ´益`)hihi....
 
 

123、出發!
 


好很残呀(囧)
 

▼ 啲雨兜口兜面係噉打埋嚟。上高速嗰時勁揺。
寫住只可行50()
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
▼ 去到会場、遅左少少。
皇帝前半部份趕唔切彩排、娃子就緊緊趕得切。
 






















▼而我就喺後台八同影相寫報告()
 





 
 









上午彩排完後、就輪到皇帝同娃子期待巳久嘅午膳時間喇!
因為我地唔夠人争嘅関係、大堂冇哂位坐。有弁当冇櫈坐、唔通立ち食い(Tachigui)咩?()(解:站住吃)
冇嘅、未齊齊貢返上車吔囉。()
幾経辛苦冒住風雨衝到上車、打開弁当搵架餐食飯之際... 
突然醒起…


 
我…

帯左漏快子呀‼

()

( ´゚д゚`)えっ? ( ´゚д゚`)えっ? ( ´゚д゚`)えっ?

吓?

 
咁點呀?

 
未各人焗住先食飯団後、用返嗰張保鮮紙嚟用手乸餸食囉?
(大爆笑)

唔係點唧()

娃子BB嗰時都做慣架啦!?()


 

即係咁,
有時D嘢,慣左做繍花嘅,
就冇得夾硬嚟!
趕唔切結果到最後又係甩皮甩骨?
 
失敗!

 ▼食完、再入返会場。
 



啲友好勁。成隻脚對上櫈(爆)。

雖然你有除鞋姐、但唔代表係乾浄囉。
我知你食飽、但都唔洗咁嘅。。。
(囧)


差不多到皇帝上台喇()
冇錯、係皇帝都要上台同啲高年級哥哥姐姐表演。 因為只要家長識拉小提琴就可以申請上台。但皇帝今次係俾娃子夾硬夾佢上去嘅´益`)hihihi.... 通常啲老豆最鍚係啲女嘅。阿女講一句好過我講一百句。

▼ 皇帝有20多年冇上過台表演、佢話有啲啲緊張喎。


( ´益`)hihi....

但睇嚟唔係有啲啲、
係好緊張先啱喎()。 

想睇睇皇帝嘅精彩表演、請到也加子FB度睇睇啦。
曲名:Kanon(卡農)

之後就到娃子同皇帝嘅同台表演。歌曲名:浜辺の歌。
 

(但因為某啲理由、出BLOG後一星期會delete走返個Video的。)





表演完後、個風巳経去左福島LU
雨過天晴、皇帝表演完後身心愉快、痾尿都唔會痾出界()(爛)。


好!一場嚟到、不如齊齊換返便服、
之後去佐野最出名嘅佐野拉麺店度整返碗定驚先啦。´益`)hihi....

冇錯、早餐麺完又麺、因為好味吖麻()



佐野拉麺嘅麺質出名、佢地啲麺唔係全拉、而係切嘅。同日本嘅烏冬有啲似。所以整出嚟嘅麺粗幼唔同、幾特別。味道又不錯、麺唔會太淋啱啱好。如果加多隻味付蛋就好嘞()
 






▼ 到此一吃。´益`)hihi....


 
食完麺、娃子提議想食Cake( _)
之後再転移去italian Tomato。貪佢地啲Cake抵食夾大件!Yeah


辛苦左成日,杯咖啡終於到手喇。(*´ェ`)


老実講,我地一家三口連埋龜龜都真係好擦得!(笑)
哈哈哈…
 
 

多謝各位收看。
 
今日篇blog真係夠哂新鮮啦!
我係未算乖呢? 



好攰喇,各位早抖! 
おやすみ(^_-)

(想講唔知點解今次用電脳出BLOG反而岩岩杉杉、
啲相又大又細。用手機出BLOG好似靚啲噉嘅?奇怪。)




沒有留言:

張貼留言