2013年9月10日 星期二

開link大吉。

其實我今日用手機打左一篇好長嘅BLOG、
但唔知點解post唔倒出嚟不特只、食埋!(滾)

之後唔份巣、再post多幾次、
都係唔得!SAVE左做DRAFT, 都係唔見左。
( ☉_☉)

算啦。 
呢排你地可能會見倒啲不明來歴嘅BLOG, 
記住唔洗驚(爆)、因為而家未装修好、
所以睇住先、見唔對路唔洗留言住、齋睇得架喇(爆)。
(呢篇留言ok冇問題嘅。)
( ´益`)hihi....


話説我尋日去左yblog資料備份下載、用左大半日、
有LINK出嘞、好開心上去睇吓啦、

0 KB!!( ☉_☉)

吓?
吉、冇餡嘅?
(☄ฺ◣д◢)☄


想下多一次載佢又唔俾、噉即係點呀?(╬☉д⊙)

我噉多個FILE, 重要得一条LINK咁大把、
係未一条LINK就攪得掂我個BLOG呢?( ̄ロ ̄lll)


 
 
係未有問題?(☄ฺ◣д◢)☄
 


同網友B傾過、佢話最近呢幾日識得有啲朋友都有我呢個問題、
所以佢見議我SEND個MAIL去YAHOO問吓、
好啦、噉我就SENT啦。

點知YAHOO覆我話我個問題睇咗、確認左、可正常下載。

好、再去下多一次載啦、
又係一様、冇料!!
( ´゚д゚`)

咁點?
未又再SEND多次講埋佢知下左冇餡。
睇吓佢聴日點覆囉!

其實我啲中文係未噉難明呀?(。-_-。;)

 
激死。|||-_|||




沒有留言:

張貼留言