2013年9月10日 星期二

自家製pizza

尋日唔知典解用手機出blog失敗! 重Save唔倒去草稿,打左成個鐘得個桔。不過香港人精神,一定會再試! 如果次次順利,真係頻頻出blog都冇鎖櫃。

呢排真係為搬blog一事而煩到冇啖好食。稿都冇心情度,因為知有嘢未撹掂,完全集中唔倒精神,真係害已害人! 最壞打算未將save左舊blog嘅link post喺呢度囉。總之有得睇好過冇嘛! 係就係麻煩D架喇(~_~;)

上星期日,喺屋企冇心情煮飯,最好就係唔好撹咁多又好味嘅嘢。于是我又整左D懶人料理來應酬娃子佢地。 

整乜? 
Pizza!! (^_-)

因為搓粉工程有面包機代勞,咁我就求其砌下洋蔥腸仔就掂嘞! 重唔洗開鑊左爆右爆,正!

▼首先準備材料、就係咁多嘞! 係未好dry呢? 哈哈!


▼將高筋面粉,酵母,塩,糖,水,olive oil, 奶粉各樣全部倒入面包機裏,等佢幫我搓同發酵,之後取出粉團一分二,用整濕左嘅廚房低冚住,等3個字。



▼醬汁方面,買現成嘅米煩啦! 懶人係咁架喇嘛。(笑)


 

▼舊粉癱左3個字後,用手拉開成一塊。再用叉吉。拿,切忌用碌餅貪樣靚禾! 因為個餅碌完就會実的的唔軟熟架!



▼噴Olive oil後再塗醬料各樣。


▼鋪料。



焗爐預熱200度,之後焗11至12分鐘。

(焗爐火力唔同,自己因啦!)

▼連紙連pizza一齊上碟! 禮成。





▼你地睇下娃子佢地? 好似人地食緊納豆or蓮藕咁拉哂絲!(爆) 
冇嘅,啲pizza広告都係咁上下之麻!(笑)



今次我整嘅係厚批。目的係想快D爭飽佢地(爆),之後我又唔洗撚(動詞)咁多塊,又唔洗焗咁多次,慳D環保D!(爆笑)

▼唔洗一陣,食哂Lu!



ご馳走様でした!

用最cheap嘅材料,最簡單嘅方法,可整倒樣靚又好味嘅嘢,大和太就最有辦法! 又要慳又要繍花,就算一隻蛋都可以好多變化。

下篇blog就同大家分享下;
如何做溫泉蛋啦! 嘻嘻(^_-)

打完!
返到屋企Lu, 手機真方便。哈哈!



















沒有留言:

張貼留言