2013年9月6日 星期五

辰光第一鬧!

今日一朝早就要去鬧人!
唉~ 

黄大仙都叫我唔好理人地噉多、做人唔洗噉有責任感、
奈何我真係過唔倒自己、因為尋日娃子差啲俾人累到遅到。

話説尋日朝返学時落狗屎、
有好多家長都選択自己車啲仔女返學、
我都明嘅、因為我都想噉做。 但如果個個都車嘅話、
成条隊未浄返一、兩個學生返學囉?噉未重危険?
最後、我決定俾娃子on foot

娃子嘅情報
「去到集合地点、果然全部一年級生都不在。」

基本上如果欠席嘅話、(不論病OR有要事)
欠席生嘅家長就必需要向班長(中文:隊長)致電通知、

但我又唔明啲家長全部send哂SMS嚟俾我把x咩?
打個電話要你幾多銭&用你幾多時間呀?
好彩我尋日朝又接得住、睇得哂啲SMS,
如果唔係又頼tart啦?

好!我将欠席嘅同學話俾娃子知、
叫佢一陣去到集合地方時話返俾班長知、
唔洗等欠席呢咋人。 但有条一年級嘅肥仔未到。
佢老母冇電話又冇SMS、噉即係點呢?
成班細路担住遮、揼住狗屎齋企狂等。。。

等左3個字、重未見肥仔出現、
讀六年班嘅成員阿梨見唔對路、就叫男班長同副班長兩個高年級
男丁去肥仔屋搵佢老母睇吓做咩啦?
點知兩件男嘅唔願郁、因為麻煩( ☉_☉)

喺冇辦法之下、阿梨同娃子、
再加多個2年班嘅女仔三条女子一斉去肥仔家搵佢老母。 
啲男嘅(班長、副班長、加兩個2年班)就継続企喺度睇雨景。

去到肥仔家、肥仔老母話
「我巳経打左電話俾班長屋企架喇、不過冇人聴、
噉我未留咗言囉。 上次我都試過係噉、Work個喎。」

(囧)

阿梨聴完呆左、(╬☉д⊙)
肥仔老母其実都識睇鐘啦、你要阿梨成班女仔担哂遮嚟搵你、
嗰時幾點?(☄ฺ◣д◢)☄ 
因為成村人等你個仔一個、攪到遅哂到、
照理由你老母個罩要負責任、要車哂成班同學返学校囉!?

哈、佢好野呀、冇理!
只係講咗句「唔好意思要你地等噉耐」、
之後就關門大吉!

(☉ฺд☉ฺ) (☉ฺд☉ฺ) (☉ฺд☉ฺ)

阿梨困到爆、因為成班遅到佢一定要咩鑊、
個男班長就一定關人周氏(因為佢係5年級)。
結果、阿梨係無助之際(泣)、拍門搵自己老豆、
好彩阿梨老豆肯開車車啲細路返學咋!
(*´ェ`)(*´ェ`)(*´ェ`)

老豆因為唔係咋巴士嘅関係(笑)、
一車車唔哂噉多個細路、結果佢老豆就揀咗嗰3個女仔、
再加兩個2年班男同學上、問佢地唔上車?

男同學要扮勁、老蟹都唔上啦!
結果、成班女同學好人有好報、人人有車坐。
Lucky!
如果唔係啲”怪獣家長”又個個打電話嚟投訴阿梨架喇。
(因為基本上佢地毎個星期都會來一次找我投訴、慣!)

到左今朝、我就同娃子去到返學集合地方搵肥仔老母傾吓啦。
順便挿吓正副班長兩条蛋散尋日做咩唔願郁!?
(☄ฺ◣д◢)☄

見倒肥仔老母、即刻開波!
佢老母又講返娃子講嘅野。又係話自己巳経留咗言!

我即刻同佢講、
「基本上如果欠席嘅話、做家長嘅一定要打電話通知。
留言唔計在内。 如果對方冇接電話、你就要親自去到集合地点通知
班長、哩条規則巳経有寫到明、、、、」

最後佢死狗只講咗句「對唔住。」

継而我上前問埋男班長尋日做咩等運到唔願郁?
如果連基本野都唔想做、歓迎你随時辞去班長一職!
班長又変呆。。。
(其実佢地老遠聞倒我陣味都知今日応該係破日)

(爆)
最後臨散水前、
我就再大大声当住佢面、同成班同學講、

「尋日辛苦哂你地呀!」
「阿梨、你做得好好、好彩你尋日夠醒識得搵老豆幫手咋、
如果唔係就累到成班同學遅到架喇。」

(。◕ฺˇε ˇ◕ฺ。)

肥仔老母啤一声。
你個仔係人、一地嘅細路就唔係人?
(☄ฺ◣д◢)☄(☉ฺд☉ฺ)


我地条村啲老母、個個就係噉(。-_-。) 。
以前我會對住佢地客客気気、
而家我理9得佢呀!對住班生番有講礼儀牙?

太淋佢地只會当我係蕉皮踩得就踩、挑起条筋三更半夜又打來投訴。
上半年就係俾佢地攪到我要食薬、真係痴○殻(☄ฺ◣д◢)☄╬。

家下唔理喇、
佢唔啱我未照挿囉、唔洗択日子喎。。。
費是自己谷気呀麻(*´ェ`)。

拿、哩啲唔係EQ低、哩啲叫保護自己!( ´益`)hihihi....
有黄大仙射住叫我唔洗再忍喎。(爆)
唔Likey未炒我囉!?(*´ェ`)

反正我大把BLOG未寫、
啱唔啱聴先?( ´益`)hihihi....













42 則留言:

  1. D大和人婦真係極品...俾我一早同佢哋開拖..

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地真係癲架,車輪轉咁一個來完又一個,好似打機打怪獣咁,打極都打唔死!(°_°)

      刪除
  2. 女皇,早晨。好勁啊,肥仔啊媽真系要抦。。。我撑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一年班都咁x肥,平日見佢楂住包薯片自隊。呢D未叫做慈母多敗兒囉!

      刪除
    2. 女皇, 如果想更正發報文章時間 ~ 喺POST 面/ 或最底 click [Blogger] click [網頁瀏覽次數:] 轉入設定頁面, click 左手邊最底 [設定], click [語言和格式] click 格式下嘅 [時區] 改做 [GMT+08:00] 就系香港, 我用緊日本時區 (≧▽≦)(@)

      刪除
    3. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    4. 女皇, 如果你唔 介意, 可以取消驗證碼 ~ 喺POST 面/ 或最底 click [Blogger] click [網頁瀏覽次數:] 轉入設定頁面, click 左手邊最底 [設定], click [文章和留言] 在 [顯示字詞驗證] 旁選 [否] . . . 咁樣大家可以好快留到言. . . -v- -w- (-.,-) (΄◉◞౪◟◉‵)

      刪除
    5. 喂喂!小肥我得咗喇!啲時間交返正喇(爆)
      重有留言而家唔洗打密🐎、哩個真係勁好!
      感激你呀( ´益`)hihi....

      刪除
  3. 早晨也加子...又一怪獸家長(肥仔阿媽),完全關人忍事狀態... ...留左言大哂咩,都要人地對方聽先得架,講到好似做足哂本份,你對方疏忽=.="

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 重覚得自己冇錯咁,我真想叫佢得閑嘅話唔好再比肥仔食薯片喇,睇下上學守則先啦頂。

      刪除
  4. 娃娃媽勁﹗佢地真抵鬧 ~

    回覆刪除
  5. 呀梨好得呀, 搵老豆出手都無去搵你!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 肥仔老母喺自己個line嘅Home上面只有肥仔啲相。睇完我都唔知打咩留言俾佢(囧)

      刪除
  7. 你好啊女皇,唔知點解見到你呢篇睇到好感動 (我前排都係你WEIBO都留過言的..)

    我而家都係呢邊,PARTTIME教小朋友讀書/補習

    開頭都算叫有耐性的,但愈教真係愈憫,覺得D細路真係你係咁易對佢好D就得吋進尺,唔知係咪無俾人鬧慣所以俾大人鬧都完全唔驚.. (..我都唔係想講佢地壞話咁,因為有D人性格真係好好的..但邊有可能細路做錯野,大人仲可以笑笑口咁話「拿,下次唔好喇 ^_^」咁...大佬呀邊有人理你?!邊個會覺得自己做錯野?!)ヽ(●-`Д´-)ノ..

    雖然我只係接觸細路唔駛接觸大人,同你的事件可能係唔同Lv的,..
    但我都好想好似你咁儲多D經驗值快D升LV,做事有自己一套...

    好似吐苦水咁打左好多,希望你唔會嚇親.. ^_^;) ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔嚇呀、得閒大家分享吓幾enjoy呀。
      而家啲細路勁難教、佢地銅皮鉄骨點鬧都得!因為佢地百毒不侵、
      你同佢地講道理唔係個個都聴架、「一句下次唔好。」
      傻啦、鬼彩你咩!但鬧得太甘佢地又會向自己老母投訴喎、
      所以都要小心啲。因為通常哩啲細路嘅父母都係怪獣。

      刪除
  8. 完全唔明點解啲人做亞媽都可以做到咁無責任心!講真做人父母唔係應該以身作則架咩?! 自己咁樣又點會教到啲仔女好呀!不知所謂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其実重有好多経典野我冇寫咋、
      佢喺我地条村度出哂名係問題児童嚟、
      遅啲等我得閒少少作篇文、話你地知啦!( ´益`)hihihi....

      刪除
  9. blogpost 都幾好丫~~~好似清爽好多咁!! 寫多d寫多d寫多d~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀、起馬寫寫吓又唔會唔見左啲字、
      雖然哩度冇什麼感情公仔icon, 是但啦、
      未唯有自己打囉(*´ェ`)

      刪除
  10. 好多日本人其實都好怪獸,女皇做番自己覺得岩的事我覺得非常正確,而且我地又唔係日本人,有番D香港人精神不知幾好~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀、講錯野未一句Sumimasen囉(爆)、
      佢地啲PK勁陰湿架、投訴又鬼鬼鼠鼠、最鐘意集合埋其他同類一斉攻撃你、
      哩啲未就係欺凌嘅一種囉!真係由細用到大。

      刪除
  11. 大和媽真係極品... 辛苦你了.... 如果係我... 我都小小聲...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好少咁様様当住啲大和太面前挿架、
      係最近諗通左、化咗!
      鐘意吊未吊囉、成日諗住因為係隣居所以唔敢得罪、
      得罪又點唧?最多未俾佢地毒吓我啲花草姐!?
      反正而家我都冇種野、未由得佢囉(爆)

      刪除
  12. 女皇,你好ar!! 可以係度見到你寫ge blog, 真係好開心ar!!
    加油, 繼續支持你!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝( ´益`)hihihi....
      哩度幾好吖!坐北向南、好単位。
      覆野又快、睇得清楚答得又爽!

      刪除
  13. 鬧得好呀, 黎緊冬天要D細路又企係到食風等佢咪死得

    回覆刪除
    回覆
    1. 未就係囉!
      不過佢唔會当你地啲細路係人。只要自己嗰個冇事就關人!

      刪除
  14. 哎呀!好囉...終於搵番你囉....好野!!

    回覆刪除
    回覆
    1. ( ´益`)hihi....
      哩度好容易搵姐(笑)。
      等我喺度再試多幾篇BLOG就拍板啦!

      刪除
  15. 呢啲人真係唔使客氣, 加油鬧爆佢哋~ XD

    回覆刪除
  16. 加油鬧爆佢地(笑)、好彩今日食飽左早餐咋!(*´ェ`)

    回覆刪除