2013年9月23日 星期一

大食い日記。

今日係娃子9歳生日、連続同佢慶祝左3日、個胃真係有啲頂唔順。
阿女生日前幾日、娃子都未開到口想要啲乜、財神巳経含含声寄哂啲礼物嚟喇。
有啲食得、有啲著得、有啲玩得、又啲又睇得嘅!
総之娃娃真係要乜有乜、只係唔曳得!()



第一日俾娃子咋旗去食意粉、不過今次想食嘅唔係香蒜炒意粉,而係茄汁底嘅海鮮意粉禾,真R頭。

皇帝的。





其実娃子真係唔同一般嘅小朋友、鍾意食茄汁OR白汁底、硬係鐘意大蒜‼ 係未奇怪?
一碗蒜頭辣椒油撈飯、真係食倒兩碗架‼ 不過我当然唔會俾佢咁做啦。想当年我未生娃子前真係點食都一定唔會超過50㎏。而家?唉~ 
所以娃子你都係唔好去到咁盡、怕你似阿媽呀()
不過你牛一、就俾你食埋呢幾日啦。(*´ェ`)

▼ 早餐、首先俾佢試食左包想食好耐嘅香港即食面。真係好正呀()


▼ 午餐、俾佢咋旗去食西餐意粉各様。


▼ 生火腿Pizza係娃子至愛。


▼ 我就永遠愛食忌簾鶏肉焗飯。


▼ 呢杯babycino真係好好味呀!


嗯!
一一妹妹真係冇介紹錯。
´益`)hihihi....

 
▼ 行左陣街四囲買。之後又輪到晩餐。

Am.....Sorry、
其実我係想影月光(爆)
 

麦記老実講少食。
但久唔久食吓、確実搵返唔少童年時嘅美好回憶架!() 
娃子話夜晚要食麦記嘅カシャカシャ薯條喎。
 
(唔知什麼香菇味喎、米講小、真係幾很正!)

哈哈哈

唉!未是但就吓佢囉、冇幾何架喇。
費是一陣話人地啲小朋友有得食、自己就冇得食冇話題埋唔倒堆啦()。堅架! 






翌日、又係食!(爆)(爆)
♡o━━━゚(∀)゚━━━ o♡

因為除左食、冇野俾食更開心。哈哈哈~
也四孝老豆皇帝一早就同娃子訂咗台、準備帯娃子去食和牛。但我睇其実係佢自己想食多啲()。( ´益`)hihi....

娃子叫左個頂級黒毛和牛、成份食哂加湯、沙律、甜品、茶全部清哂!之後重要試埋我同皇帝嗰啲啲。一般嘅女仕真係唔夠娃子嚟架!

▼ 真係正到以為自己影緊宣伝単張咁囉。(*´ェ`)



▼ 你睇佢食到幾冇儀態‼_)


▼ 唉也~ 唔洗我執相都知佢好幸福啦‼?()(*´ェ`)






▼ 好精美嘅甜品。和風!

不過溶左少少。影相嗰個手脚慢囉!唉~_| ̄|●
 
 
▼ 123笑! 


▼ 店外重養左啲魚、不過我影相時啲魚硬係要跟住我、唔去娃子嗰辺、知道跟住細路仔冇野食頂啦()




▼ 夜晚、試吃即食curry飯。
 
▼ 真係変咗日本Curry飯喎。


鐘意日本Curry飯嘅朋友、試吓無妨喎。
不錯呀(笑)。

▼ 食完個Curry飯其実都好飽吓。
之後重加多個飯後甜品。哈哈!
呢個娃娃全餐、問你想Kau喉未?(爆)´益`)hihihi....




其実講様野你地知、
娃子喺我個肚裏面嗰時巳経好大食架喇、我駝住佢、一日要食六餐!十個柑()、老爺嗰時隔日就要去蔬菜市場踩単車去台箱柑返嚟俾我。唔洗幾日又成箱冇哂()、係未好驚??

今日先係娃子嘅正日生日、胃薬吃埋今晚唔洗食喇()

つづく

沒有留言:

張貼留言