2013年9月24日 星期二

娃子的9歳生日會

娃子生日會終予圓満結束喇()
好多謝各位哥哥姐姐、EE督督嘅祝福。小娃子感激不盡呀。

 
今年嘅生日會真係由星期六食到星期一、傻咗‼ 娃娃応該好満足啦()
首先、今朝一早就無啦啦有人按門鐘搵娃子‼ 

 
睇睇係乜水啦?原來係娃娃個朋友喎。
▼ 通話機。


因為今日係日本嘅公衆假期唔洗返學、所以朋友媽咪特登咋車車自己個女嚟搵娃子、之後将生日礼物連信交俾娃子。佢個朋友真係唔話得喇… 
而家啲細路真係有哂自己圏子、有哂自己主義、再唔係以前咁拾拾吓架喇()
到左下午用膳時間。

 
娃子要求我整個有温泉蛋加生火腿嘅香蒜意粉。
好!你生日、大哂架嘛。就聴你點一次啦。 

呢個女呢.... 真係咀挑到爆。


拿、第時阿媽老到行唔郁想食個咸蛋肉餅嗰時記得整俾我食呀()

 
▼ 娃@好開心。


▼ ご馳走様でした。(我食飽喇)


到左夜晚、又係娃子嘅注文。

今次唔食西餐、要食泰國野()

不過好在佢前兩日巳経同我講定、我先有時間去買香草咋、你估我真係開餐廳、臨時臨急乜都嘔倒俾你嘅咩!?() 

 
▼ 拿、我而家準備緊喇。知唔知係咩呢?


▼ 出場喇‼ 就係泰式香草炒鶏肉囉。佢重要我加蛋!娃子你今日巳経食左兩隻蛋、今個星期唔準再食喇(爆)。


其実呢隻炒肉粋我覚得辣少少會正啲、
但因為自己皮膚唔好、少辣會好啲!再加上娃子又要食、
我巳経軽手咗好多架喇。´益`)hihi....

最後、到皇帝出馬‼_) 



今次娃子本来要求我整個薔薇味嘅生日cake俾佢嘅。
ok!我都応該整得倒嘅、但點知無啦啦屎窟痕話想要個薫衣草芝士蛋高喎!
(-_-

 
吓?唔好玩喎阿女… 
咁難度高嘅野、阿媽做唔倒囉。

最後、阿也四孝老豆皇帝決定挙手自薦要整‼ _)

 
嘩!皇帝好耐冇整甜品俾我地食喇… 

 
今次居然為咗阿女乜都肯整!都話阿女講一句好過我講十句架啦。
如果我生日時要皇帝係噉依整杯薫衣草茶俾我飲嘅話、
佢可能只會叫我自己去厠所搵()

拿、冇花冇假、等娃子瞓咗後、皇帝就去厨房度洗出真工夫、啲食用薫衣草全部自己買的、之後自己煲自己煮自己諗材料、試味各様。你地唔以為網上有寫有教喎、冇架!全部自己諗。



完成後…

皇帝努力地画娃子()、重寫埋中文。哈哈哈~ 

 
▼ 亀亀昅到実、以為有自己份噉(笑)


▼ 嘩!主角出場、開心到爆。亀亀妹妹都一斉出席喎!
但亀妹麻煩你啲動作唔好太大、因為你毛多呀知嗎?()

(其實我唔識點放短片上來。因為見一一妹妹個video真係好sweet, 所以好想同各位分享的。但試過,都係失敗!)


▼ 許個願先! 
但睇嚟娃子重未知道個芝士蛋高其実並非普通芝士cAKE


▼ 切cAKE。今次都係唔多夠力、下年応該得架喇()



▼ 嘩、娃娃你EAT YOURSELF? ()


▼ 娃娃終予發現咗!! 薫衣草呀。好正呀!
重笑到差啲噴咗出嚟天。(爆)


▼ 皇帝都笑自己係天才()。真係飽死荷蘭豆()

▼ 真係薫衣草芝士Cake、唔係講笑啵!




9年前嘅今日、媽咪難産、要用咗27個鐘頭先誕下娃娃。
媽咪生你生得好辛苦架、記得要孝順父母、唔好學壊呀。
祝娃娃生日快楽、身体健康❤️。

沒有留言:

張貼留言